Suplementy diety Herbalife

Suplementy Herbalife opracowane z myślą o Twoim sukcesie. Wykorzystaj naszą wiedzę i skorzystaj z wieloletniego doświadczenia w kształtowaniu sylwetki, zdrowej kuracji pod pełną kontrolą i poprawy stanu zdrowia. Zmieniamy samopoczucie ludzi zapewniając im wysokiej jakości suplementy diety, bezpieczne i naturalne. Opracowujemy najlepsze programy kontroli wagi na odchudzanie (nadwaga, otyłość), przytycie (niedowaga), zdrowotne i fitness, wykorzystując wiedzę uznanych na świecie ekspertów i naukowców Herbalife. Potrafimy w skuteczny sposób wprowadzić na drogę wiodącą do lepszej sylwetki i stanu zdrowia wykorzystując najnowszą wiedzę naukową na temat sposobów odżywiania, organizmu i problemów zdrowotnych

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

I to jest To!!! schudnijteraz.pl

Anonimowy pisze...

Prawda schudniesz ale to działa tylko przez góra rok, w pierwszym roku dużo schudłam prawie 30 kg jednak później stanęłam. Efekt jojo jest murowany a by wdrożyć dość intensywny trening spalający musisz chyba zostać bezrobotnym z kasą na Herbal. W pierwszych 2-3 miesiącach wyłącznie spałam bo tak byłam zmęczona, brakowało mi energii a po cudnym odchudzaniu został mi nadmiar skóry. Mimo wszystko nie polecam, lepiej tą kasę wydać na chirurgiczne zabiegi. Po takim rocznym odchudzaniu nie jestem wstanie wrócić do picia koktajli bo mnie od nich mdli i cofa.

Anonimowy pisze...

dokladnie, stosowalam ja rowniez przez rok i schudlam 15 kg teraz waze o 20 kg wiecej niz przed dieta. coprawda nie cwicze duzo ale zeby przytyc az tyle w niecaly rok? zaraz po zakonczeniu kuracji herbalife bylam bardzo zadowolona, teraz troche mniej. tak samo jak kolezanka mdli mnie na sama mysl o herbatkach koktajlach batonach i blonniku herbalife.

Waldek pisze...

Sama suplementacja jest dziś bardzo popularna i wiele osób zażywa suplementy diety. Ja czasami takie rzeczy zamawiam z apteki online https://apteline.pl/ gdyż moim zdaniem jest to bardzo szybki sposób na to, aby zrobić szybkie zakupy w ulubionej aptece.